Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кожевніков Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Кожевніков Г. К. 
Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп’ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / Г. К. Кожевніков, Т. С. Бондаренко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_38
Розглянуто ключові підходи до формування готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем. Описано структурні компоненти педагогічної моделі формування готовності та їх зв'язки. Визначено педагогічні умови, за яких формування готовності може бути ефективним.Рассмотрены ключевые подходы к изучению готовности к разработке и использованию компьютерных обучающих систем. Описаны структурные компоненты модели и их связи. Определены педагогические условия, при которых формирование готовности может быть эффективным.The article described the key approaches of forming the readiness to development and use of the computer learning systems. The structure components of pedagogical model and their connection are shown. The author defined the pedagogical conditions in which formation of readiness can be effective.
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.409 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кожевніков Г. 
Заходи забезпечення кримінального провадження [Електронний ресурс] / Г. Кожевніков // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2012. - № 3. - С. 68-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2012_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.452 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Каткова Т. В. 
Конституція України і принципи кримінального судочинства [Електронний ресурс] / Т. В. Каткова, Г. К. Кожевніков // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 1997. - № 2. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1997_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.137 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кожевніков Г. К. 
Деякі питання закриття кримінальних справ про злочини неповнолітніх із застосуванням примусових заходів виховного характеру [Електронний ресурс] / Г. К. Кожевніков, Т. Г. Христенко // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 5. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_5_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.551 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кожевніков Г. К. 
Реформування попереднього слідства як вимога Конституції України [Електронний ресурс] / Г. К. Кожевніков, А. Ю. Стеценко // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 5. - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_5_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.104 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кожевніков Г. К. 
Боротьба зі злочинністю: проблеми визначення її ефективності [Електронний ресурс] / Г. К. Кожевніков // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2002. - Вип. Спец. вип.. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2002_Spets
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.877 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бондаренко Т. С. 
Система візуального моніторингу якості проведення занять [Електронний ресурс] / Т. С. Бондаренко, О. О. Агєєва, Г. К. Кожевніков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 47. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_47_16
Описано склад системи візуального моніторингу якості проведення занять, інтерфейс користувача системи, базу даних для накопичення результатів моніторингу, блок обробки результатів мониторингу. Якість проведення занять в системі візуального моніторингу оцінено за результатами експрес-аналізу за 17-ма показниками, які сгруповано у три блоки: організація уроку, оцінка діяльності викладача, робота учнів на занятті.Описаны состав системы визуального мониторинга качества проведения занятий, интерфейс системы, база данных для накопления результатов мониторинга, блок обработки результатов мониторинга. Качество проведения занятий в системе визуального мониторинга оценено по результатам экспресс-анализа по 17-ти показателям, которые сгруппированы в три блока: организация урока, оценка деятельности преподавателя, работа учащихся на уроке.The article describes the composition of system of visual monitoring quality of lessons: video surveillance system, database, user interface. User of system is watching a lesson in the surveillance system, assesses the lesson, notes 17 assessment indicators of lesson, and writes the results into the database. There are three blocks of estimation: organization lesson; assessment of the teacher; the work of students in class; the results of monitoring accumulate in database of system.
Попередній перегляд:   Завантажити - 576.65 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Кожевніков Г. К. 
Особливості участі захисника в кримінальному провадженні щодо неповнолітніх [Електронний ресурс] / Г. К. Кожевніков, В. В. Романюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2015. - Вип. 1(4). - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_jur_2015_1(4)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.955 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бондаренко Т. С. 
Використання концепції byod для тестування навчальних досягнень на основі сервісів пошукової системи google [Електронний ресурс] / Т. С. Бондаренко, Г. К. Кожевніков // Інформаційні технології в освіті. - 2016. - Вип. 2. - С. 41-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2016_2_6
Для тестування навчальних досягнень запропонована технологія використання власних мобільних пристроїв тих, хто навчається, на основі концепції BYOD. Технологія побудована на основі хмарних сервісів пошукової системи Google, які забезпечують комплексну підтримку системи тестування від створення відповідних форм і зберігання результатів у хмарному сховищі даних до обробки результатів тестування і менеджменту системи тестування на основі використання сервісу Google-Календар. Також розглянута низка програмних продуктів на базі хмарних технологій, які дають можливість використовувати концепцію BYOD для тестування навчальних досягнень, визначено їх переваги та недоліки. Описано етапи та різновиди процесу тестування навчальних досягнень на основі сервісів пошукової системи Google з використанням концепції BYOD. Наведено переваги запропонованого підходу до тестування навчальних досягнень, зокрема відмічено, що використання концепції BYOD розширює межі тестування у просторі і у часі, робить процедуру тестування більш гнучкою і систематичною, вносить у процедуру тестування елементи ігрового процесу. Зважаючи на наявність обмежених обчислювальних ресурсів у сфері освіти, концепція BYOD відкриває широкі перспективи впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у всі форми навчальної роботи і зокрема у тестування навчальних досягнень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 973.782 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Кожевніков Г. К. 
Реформа досудового слідства закінчилась? [Електронний ресурс] / Г. К. Кожевніков // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Право. - 2013. - № 1082, Вип. 16. - С. 291-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPR_2013_1082_16_78
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.439 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського